توصیه‌هایی برای تقویت انشا

توصیه‌هایی برای تقویت انشا

سلام دانش آموز عزیز، اگر نمی‌توانی انشا بنویسی یا انشا نوشتن برای تو مشکل است، غضه نخور. با توصیه های زیر می توانی بهترین انشا را بنویسی و نمره 20بگیری. حالا با دقت سفارض های زیر را بخوان وبه آنها عمل کن.

برای خواندن کامل این مقاله به ادامه مطلب بروید

چرا انتخاب رشته پایه نهم مهم ترین تصمیم یک دانش آموز است؟

چرا انتخاب رشته پایه نهم مهم ترین تصمیم یک دانش آموز است؟

بی شک هر انسانی برای آینده و زندگی شخصی خود، رویایی در سر دارد، اما تحقق رویا در گرو انتخاب راهی درست است. چه بسا اگر این انتخاب آگاهانه نباشد، در آینده تاثیرات نامطلوبی بر شرایط اشتغال فرد، جایگاه اجتماعی و حتی بر زندگی شخصی او خواهد داشت.

یک دانش آموز در دوران تحصیلش ممکن است بارها با این سوال مواجه شود که در آینده قصد دارد چه شغلی داشته باشد؟ پاسخ به این سوال هرچه به زمان انتخاب رشته نهم نزدیک می شوند، از رویا فاصله می گیرد و سخت تر می شود زیرا باید علاوه بر در نظر داشتن رویاها و علایق شان، توانمندی های خود را نیز بسنجند.

برای خواندن ادامه مقاله به ادامه مطلب بروید...

شیوه هدایت تحصیلی پایه نهم بر اساس اسلوب جدید

شیوه هدایت تحصیلی پایه نهم بر اساس اسلوب جدید

انتخاب رشته نهم اولین گام و مهمترین گام تحصیلی هر دانش آموز است که دانش آموز بعد از گذراندن دوره ابتدایی و سه سال راهنمایی بر اساس نظام آموزش و پرورش موظف به انتخاب رشته برای ادامه تحصیل است. انتخاب رشته از مهمترین عوامل تحصیلی هر دانش آموز است که به تحصیل آن سمت و سو و جهت می بخشد و باعث تمرکز و نظم دهی به تحصیل دانش آموز می شود. انتخاب رشته نهم با سنجش موارد زیر صورت می پذیرد.

برای آشنایی با اسلوب جدید هدایت تحصیلی نهم به ادامه مطلب بروید.

دانلود دفترچه آزمون ورود به مدارس تیزهوشان پایه دهم به همراه پاسخنامه

/ / /

 

برای مشاهده پاسخنامه آزمون به ادامه مطلب بروید