آموزش تبدیل واحدهای مختلف

ریاضی / / علوم / / /

آموزش تبدیل واحدهای مختلف

برای خیلی از افراد تبدیل واحدهایاندازه گیری مختلف به هم کار بسیار سختی هست

ما برای شما این کار را آسان کردیم و کلیه واحد های اندازه گیری را در اینجا قرار دادیم تا مشکلاتتان را حل کنید.

برای مشاهده آنها به ادامه مطلب بروید



تاثیرگذارترین جملات انگیزشی برای دانش‌آموزان-بخش دوم

تاثیرگذارترین جملات انگیزشی برای دانش‌آموزان-بخش دوم

درس خواندن به خودی خود برای بسیاری از دانش‌آموزان کار سختی است و وقتی با همچین امتحاناتی رو‌به‌رو هستیم، یعنی حجم زیادی از درس و استرس به خاطر تأثیری که این امتحان در مسیر زندگی و آینده دارد، خوب طبیعی است که گاهی درس خواندن کار بسیار مشکلی می‌شود. به‌عنوان یک دانش‌آموز، داشتن جزوه و کتاب همیشه برای شما کافی نیست، مهم‌تر از آن انگیزه است که شما را تحریک کند، سراغ آنها بروید. در این نوشته به جملات انگیزشی برای شمامی‌پردازیم. از جملاتی درباره‌ی درس خواندن گرفته تا جملاتی در مورد موفقیت در مدرسه . آنچه می‌خوانید معجونی است از انگیزه و الهام برای دانش‌آموزان. امیدواریم این جملات به شما کمک کند وقتی خسته می‌شوید و دیگر حوصله‌ی جزوه‌های گیج‌کننده و کتاب تست‌های قطور را ندارید برگردید و با امید و هدف برای فتح این قله تلاش کنید.

برای خواندن این جملات انگیزشی به ادامه مطلب بروید

توصیه‌هایی برای تقویت انشا

توصیه‌هایی برای تقویت انشا

سلام دانش آموز عزیز، اگر نمی‌توانی انشا بنویسی یا انشا نوشتن برای تو مشکل است، غضه نخور. با توصیه های زیر می توانی بهترین انشا را بنویسی و نمره 20بگیری. حالا با دقت سفارض های زیر را بخوان وبه آنها عمل کن.

برای خواندن کامل این مقاله به ادامه مطلب بروید

جزوه ریاضی تیزهوشان پایه نهم (استاد جلال حسنی) - بخش اول

ریاضی / / /

جزوه ریاضی تیزهوشان پایه نهم (استاد جلال حسنی) - بخش اول

این جزوه توسط استاد جلال حسنی از دبیران توانمند استان قزوین تهیه و تنظیم گردیده است و شامل آموزش کوتاه و مجموعه سؤالات مهم و کلیدی ریاضی تیزهوشان پایه نهم است که اغلب آن ها در آزمون های ورودی و مسابقات معتبر مورد استفاده قرار گرفته اند.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید