تاثیرگذارترین جملات انگیزشی برای دانش‌آموزان-بخش اول

تاثیرگذارترین جملات انگیزشی برای دانش‌آموزان-بخش اول

درس خواندن به خودی خود برای بسیاری از دانش‌آموزان کار سختی است و وقتی با همچین امتحاناتی رو‌به‌رو هستیم، یعنی حجم زیادی از درس و استرس به خاطر تأثیری که این امتحان در مسیر زندگی و آینده دارد، خوب طبیعی است که گاهی درس خواندن کار بسیار مشکلی می‌شود. به‌عنوان یک دانش‌آموز، داشتن جزوه و کتاب همیشه برای شما کافی نیست، مهم‌تر از آن انگیزه است که شما را تحریک کند، سراغ آنها بروید. در این نوشته به جملات انگیزشی برای شمامی‌پردازیم. از جملاتی درباره‌ی درس خواندن گرفته تا جملاتی در مورد موفقیت در مدرسه . آنچه می‌خوانید معجونی است از انگیزه و الهام برای دانش‌آموزان. امیدواریم این جملات به شما کمک کند وقتی خسته می‌شوید و دیگر حوصله‌ی جزوه‌های گیج‌کننده و کتاب تست‌های قطور را ندارید برگردید و با امید و هدف برای فتح این قله تلاش کنید.

برای خواندن این جملات انگیزشی به ادامه مطلب بروید

آزمون آزمایشی جامع، برای ورودی مدارس نمونه دولتی - سری اول

آزمون آزمایشی جامع، برای ورودی مدارس نمونه دولتی - سری اول

 

مدارس نمونه دولتی از جمله مدارس با کیفیت آموزشی بالا هستند به همین دلیل هر ساله دانش آموزان زیادی در آن ها ثبت نام می کنند . چند سالی است که مدارس نمونه دولتی تنها برای جذب داوطلبان پایه دهم آزمون ورودی دارد و دانش آموزانی که شرایط ثبت نام در این آزمون را دارند باید برنامه صحیحی برای آمادگی خود در نظر بگیرند .

متقاضیان آزمون مدارس نمونه دولتی بهتر است این نمونه سوالات را که شامل شامل 100 تست از درس‌های دینی، فارسی، عربی، مطالعات، زبان، علوم و ریاضی است دانلود کنید. در ادامه مطلب لینک دانلود رایگان این سوالات و پاسخ نامه آن ها  قرار داده شده است .

چرا انتخاب رشته پایه نهم مهم ترین تصمیم یک دانش آموز است؟

چرا انتخاب رشته پایه نهم مهم ترین تصمیم یک دانش آموز است؟

بی شک هر انسانی برای آینده و زندگی شخصی خود، رویایی در سر دارد، اما تحقق رویا در گرو انتخاب راهی درست است. چه بسا اگر این انتخاب آگاهانه نباشد، در آینده تاثیرات نامطلوبی بر شرایط اشتغال فرد، جایگاه اجتماعی و حتی بر زندگی شخصی او خواهد داشت.

یک دانش آموز در دوران تحصیلش ممکن است بارها با این سوال مواجه شود که در آینده قصد دارد چه شغلی داشته باشد؟ پاسخ به این سوال هرچه به زمان انتخاب رشته نهم نزدیک می شوند، از رویا فاصله می گیرد و سخت تر می شود زیرا باید علاوه بر در نظر داشتن رویاها و علایق شان، توانمندی های خود را نیز بسنجند.

برای خواندن ادامه مقاله به ادامه مطلب بروید...

ارسال منابع آموزشی برای سکوی نهم

ارسال منابع آموزشی برای سکوی نهم

    جهت تعامل بیشتر با کاربران و فعالیت آنها در فرآیندِ جمع‌آوری، گزارش، تحلیل و انتشارِ مطالب آموزشی تصمیم به ایجاد صفحه ویژه ارسال منابع در سایت در همین پست گرفتیم

    شما میتوانید هرگونه فایل آموزشی شامل پاورپوینت.جزوه و... که مربوط به پایه نهم باشد را ارسال کنید

    برای رفتن به صفحه ارسال منابع اینجا کلیک کنید.

 جهت راهنمای ارسال فایلها به ادامه مطلب بروید

 

چکیده مطالعات اجتماعی هفتم هشتم نهم

/ / /

چکیده مطالعات اجتماعی هفتم هشتم نهم

در این پست از سری پست های پایه نهم،برای اولین بار جزوه هایی از پایه های هفتم و هشتم قرار دادیم  که می توانید این جزوات کمک آموزشی مطالعات اجتماعی را دانلود کنید.

مطالعات اجتماعی از آن دسته درس هایی می باشد که دانش آموزان عزیز  باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند و به مطالب و سوالات این درس مسلط باشند تا بتوانند در این درس نتیجه گیری خوبی کسب کنند.

قابل ذکر است، که دانش آموزان باید تلاش و توجه خود را به دروسشان به کار گیرند تا بتوانند در تمامی دروس، مخصوصا مطالعات اجتماعی نمره ی خوبی کسب کنند و امتحانات را به خوبی پشت سر بگذارند.

ما امروز تصمیم گرفتیم برای شما دانش آموزان پایه هفتم ، هشتم و نهم، چکیده کتاب مطالعات اجتماعی این سه پایه را قرار دهیم تا در کنار جزوه و سوالات معلم و دبیر گرامیتان به عنوان مکمل عمل کند. این جزوه تمامی دروس مطالعات اجتماعی هفتم هشتم و نهم را شامل می شود که در ادامه مطلب قابل دانلود است.