ارسال منابع آموزشی برای سکوی نهم

ارسال منابع آموزشی برای سکوی نهم

    جهت تعامل بیشتر با کاربران و فعالیت آنها در فرآیندِ جمع‌آوری، گزارش، تحلیل و انتشارِ مطالب آموزشی تصمیم به ایجاد صفحه ویژه ارسال منابع در سایت در همین پست گرفتیم

    شما میتوانید هرگونه فایل آموزشی شامل پاورپوینت.جزوه و... که مربوط به پایه نهم باشد را ارسال کنید

    برای رفتن به صفحه ارسال منابع اینجا کلیک کنید.

 جهت راهنمای ارسال فایلها به ادامه مطلب بروید

 

مشاوره: چطور مهارت‌های یادگیری خود را افزایش دهیم

/ / /

مشاوره: چطور مهارت‌های یادگیری خود را افزایش دهیم

یادگیری یک مهارت است و بنابراین می‌توان آن را بهبود داد. همه می‌توانند حافظه و قدرت یادگیری خود را افزایش بدهند. راهش این است که سبک یادگیری و روش‌هایی که به درد شما می‌خورند را تشخیص دهید. هرچه بیشتر از مغزتان کار بکشید بهتر عمل خواهد کرد.

یادگرفتن چیزهای تازه نیازمند تعهد، انضباط شخصی و همچنین تمرین هوشیاری است. موفقیت شما در گرو تصورتان از یادگیری و انگیزه‌تان برای مطالعه است. باید بخواهید که مسئله را هرچقدر هم که دشوار باشد حل کنید. اگر انگیزه‌ی مطالعه وجود نداشته باشد هیچ یک از روش‌ها یا فنون یادگیری به شما کمک نخواهد کرد. موانع یادگیری معمولا به برخورد و تصور فرد از خود به عنوان یک یادگیرنده و تصور او از یادگیری بستگی دارد. در این مقاله خواهیم آموخت که چطور می‌توانیم مهارت‌های یادگیری خود را افزایش دهیم؟

برای خواندن ادامه مقاله روی شکل زیر کلیک کنید و پس از 10 ثانیه روی رد کردن تبلیغ کلیک کنید

مشاوره: یک تکنیک علمی برای یادگیری بهتر

/ / /

مشاوره: یک تکنیک علمی برای یادگیری بهتر

تا‌به‌حال شده، چیزی را به سختی یاد بگیرید و وقتی واقعا به آن نیاز دارید نتوانید آن را به‌خاطر بیاورید؟ موثرترین روش‌‌هایی که تا به حال برای یادگیری مهارت‌های مختلف تجربه کرده‌اید، چیست؟ پایگاه اینترنتی Quora، که یک شبکه‌ی به اشتراک‌گذاری مطالب علمی است،‌ در این‌باره مطالب ارزشمندی را منتشر کرده‌است.

باربارا اوکلی، مُدرس پایگاه اینترنتی Learning How to Learn، که یکی از بزرگ‌ترین منابع آنلاین جهان است، درخصوص یادگیری بهتر در Quora می‌گوید: من تقریبا متقاعد شده‌ام که «قطعه‌بندی» مادر تمام روش‌های یادگیری محسوب می‌شود. قطعه‌بندی همان روشی است که در نتیجه‌ی آن، شما چیزی را به حدی خوب یاد می‌گیرید (مانند یک ترانه، فرمول ریاضی، یا ترکیبات صرفی یک فعل یا یک رقص معمولی) که فورا آن را به یاد آورده و آن را انجام داده یا به‌کار می‌گیرید. ایجاد الگوهای عصبی در ذهن و یا به عبارت علمی‌تر، قطعه‌بندی عصبی، سنگ‌بنای توسعه‌ی تمام مهارت‌های اکتسابی است. با استفاده از تشبیه زیر (فراموش نکنید که تشبیه نیز خود یکی از تکنیک‌های قدرتمند یادگیری است)‌ به راحتی می‌توانیم نحوه‌ی عملکرد این روش را درک کنیم.

برای خواندن ادامه مقاله روی شکل زیر کلیک کنید و پس از 10 ثانیه روی رد کردن تبلیغ کلیک کنید

 

دانلود کتاب اصلی زبان انگلیسی پایه نهم

انگلیسی / / / /

+آپدیت مرداد ۱۳۹۵

 

 

 

تصویر جلد کتاب زبان انگلیسی پایه نهم

دانلود انگلیسی پایه سوم دوره اول متوسطه (نهم) - ۷,۵۴ مگابایت